تکواندو رودان

اخرین تغییرات ایجاد شده در قانون داوری سال 2011

1)  - حذف اعتراض " ویدئو ری پلیر " به ضربات تک امتیازی و  مشت .

2) - چنانچه از مورد اعتراضی 5 ثانیه بگذرد و بعد از 5 ثانیه کوچ کارت ویدئو ری پلیر خود را بالا بگیرد ، اعتراض وی قابل قبول نیست و کارت آن بازیکن می سوزد .

3) - ضربات چرخشی و پیچیده که به صورت حریف اصابت کند  4 امتیازی شده اند که در این صورت داوران امتیاز 3 را سویچ میکنند و با قطع بازی توسط داور وسط تقاضای اضافه کردن یک امتیاز دیگر را از منشی زمین میکند .

4) - هگو باید کل  کمر را بپوشانند و امتیاز ضربه به پشت کمر نیز قابل قبول است و منظور می شود .

5) - سقف امتیازات در مبارزه که قبلا 18 بوده ، برداشته شده است اما قانون اختلاف امتیاز 12 در این مورد اضافه شده است با این تفاوت این اختلاف 12 امتیازی بازی در پایان راند 2 محاسبه می شود و در صورتی که تفاضل امتیاز دو مبارز به 12 رسیده باشد . بازی تمام میشود و بازیکن پیروز مشخص می شود . و بدیهی است بدانید که اگر در پایان راند اول اختلاف امتیاز به 12 برسد بازی خاتمه نمی یابد و بازیکن ها حتما باید راند دوم را بازی کنند و ان موقع است که امتیازها محاسبه می شوند .

6) - بازیکن در هر شرایطی حق قطع کردن بازی به هر دلیلی از جمله باز شدن تجهیزات ایمنی را ندارد و این حالت با تشخیص داور وسط انجام می پزیرد .

7) - امتیازات توسط حداقل 50% نظر داوران به ثبت میرسد . یعنی اگر حداقل 2 داور و بیشتر  امتیاز مورد نظر را سویچ و ثبت کنند ، امتیاز قابل قبول است و به ثبت میرسد که این حالت در سالهای قبل ، امتیاز توسط 3 داور و یا 4 داور ثبت می گردید .

- در این قانون حالتی وجود دارد که اگر نظرات داوران کنار دو به دو در سویچ کردن امتیاز  متشابه باشد ، در این صورت نظر داور وسط چون نزدیکتر به صحنه بوده مطرح می شود و ایشان تشخیص میدهد کدام امتیاز صحیح بوده  و باید منظور گردد .

 
مثال : اگر دو داور کنار تشخیص ضربه 3 امتیازی را داده و 3 را سویچ کنند و دو داور دیگر تشخیص امتیاز دیگر و یکسانی را بدهند , در این صورت نظر داور وسط مشخص میکند کدام امتیاز صحیح بوده و باید منظور گردد .

 - البته این قانون باعث شده که باید به طور کل سیستم ها و دستگاه های داوری از نظر نرم افزاری و یا سخت افزاری تعویض شوند ، و سیستم های قبلی قادر به اجرای این قانون نیستند و در صورت انجام این تغییر در کشور  این قانون اجرا خواهد شد.

8) - یک امتیاز منفی به " گام جوم " ها اضافه شده و آن هم مربوط به مسابقات با هوگوی الکترونیکی می باشد ، در این حالت داور موظف است قبل از شروع هر راند مسابقه ، تجهیزات الکترونیکی مبارزین را بررسی کند و چنانچه تغییرات عمد در سنسورهای وصل به تجهیزات بازیکن ها دستکاری یا دخالتی در عملکرد این سنسورها توسط بازیکن مشاهده شود ، به تشخیص داور وسط ، بازیکن را با اخطار "کام جوم " از زمین بازی اخراج میکنند و بازنده اعلام می گردد .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در ساعت 13:26 توسط roodan | لينک ثابت |

تبليغات

تکواندو ورزشي رزمي


CopyRight © 2009-2010 by Taekwondo-k
منو اصلي
به وبلاگ هیئت تکواندو رودان خوش آمدید

\



موضوعات


آرشيو مطالب


لينک دوستان


لينک هاي روزانه


نويسندگان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 2114
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

تکواندو ورزشي رزمي

تکواندو ورزشي رزمي




.:: تمامي حقوق مادي و معنوي مطالب براي وبلاگ " تکواندو رودان " محفوظ است و هر گونه کپي برداري بدون اجازه مدير غير قانوني مي باشد ::.

تکواندو ورزشي رزمي